Kde je vůle, tam je cesta! A to se potvrdilo i v případě ČEZ Prodej, kde si zaměstnanci osvojili moderní nástroje, postupy a mimo jiné se také naučili vytvářet a dodržovat týmové dohody.
Cesta PSS od zavedení nástrojů M365 a Digiskills assessmentu po úspěšné používání Microsoft 365 je příběhem inovace, adaptace a spolupráce.
Děláme zajímavé projekty se skvělými klienty, ale na tuto trojici jsme opravdu pyšní aneb Komerčka, Škodovka a Orange v akci!
Naučit zaměstnance pracovat s nástroji Microsoft 365, proškolit je v kyberbezpečnosti a otevřít jim cestu k moderní práci se v Accolade podařilo a my jsme byli u toho.
DB Schenker je nadnárodní logistická společnost, která poskytuje komplexní služby v oblasti dopravy, logistiky a skladování zboží. V České republice má přibližně 920 kancelářských pracovníků, kterým jsme pomohli s osvojením digitálních nástrojů a aplikací Microsoft 365. Jaká byla naše společná cesta?
Technologické centrum Praha (TC) se zabývá podporou výzkumu, vývoje a inovací. Cílem organizace je podporovat spolupráci mezi výzkumnými institucemi, univerzitami a průmyslem, poskytování informací, poradenství a expertíz v oblasti technologií a inovací i pomoc při získávání financování pro výzkumné projekty. Jak taková organizace s obsáhlou agendou, decentralizovanou strukturou a akademickou kulturou zvládla přechod na Microsoft 365?
Členský svaz Mezinárodní florbalové federace Český florbal (ČF) je synonymem florbalu na tuzemské scéně. Aktuálně je členem ČF více než 76 tisíc hráčů a v jedné sezóně se pod záštitou ČF odehraje přes 30 tisíc zápasů. To znamená pochopitelně hodně aktivity pro hráče, zábavu pro fanoušky, ale také administrativu a organizační procesy na straně ČF. Český florbal je však příkladem toho, jak nadšení pro digitální inovace mohou naprosto změnit pravidla hry.
Automatizace je fenomén, který vás musí doslova pohltit, aby fungoval a měl opravdu přínos. Různé nástroje, které můžete začít používat klidně hned a bez zkušeností, si však necháme na jindy. Jádro automatizace totiž nespočívá v technologiích, ale v mindsetu. Jak takový mindset nastavit? Jak udělat z automatizace téma, které bude rezonovat napříč celou firmou? To u nás dobře víme a o své zkušenosti se rádi podělíme!